dijous, 25 de setembre del 2008

Pròxim destí... Eivissa!!!!

MGMT - Kids (Soulwax remix) (download)



Quant temps es necessari per a respondre a la pregunta, vols venir a Eivissa? Jo no se vosaltres, però en el meu cas menys d’un segon. La resposta es instantània, sense saber ni el dia de sortida ni el de tornada, qui seran els companys de viatge... Les ganes d’anar-hi són tant grans, que primer dius que si, i desprès consultes les dates per a verificar que pots anar-hi. Així comença el que serà el segon viatge del 2008, un cap de setmana (3, 4 i 5 d’octubre) a Eivissa en motiu del tancament de temporada de la Sala Space, una de les millors discoteques del continent. Seran 12 hores de festa Matinee, de 6 de la tarda a 6 del matí ja que la nova legislació de les illes prohibeix l’obertura de les sales de ball fins més tard de les 6 de la matinada, quedant així totalment il·legal qualsevol festa matinal o rave en tota l’illa, cosa que no impedirà que els millors dj’s de house del moment, es reuneixin per a fer-nos gaudir de la millor festa de l’any.


Queda per suposat, que anar a Eivissa no es com anar als Xofars o a Florida. Es té que lluir una vestimenta preparada per l’ocasió per a no passar desapercebut. A falta d’una setmana justa per marxar, estic començant a preparar el kit de guerra per aguantar 12 hores “Non stop”.



L’element clau de la nit és l’equaliseta, que la vaig veure per primer cop al weekendance 2007 i vaig trobar que era una idea molt original per lluir-la de festa.



Les ulleres més llampants i lluminoses que trobi pel port d’Eivissa. Foto Magnifica.



Una mica de botellón abans d’entrar, que los combinats m’han comentat que valen 15€ cada un, i si nem fent números de la mitjana mensual dels caps de setmana... No surt a compte.



A veure si l’any que bé, s’apunta més gent per anar a passar un cap de setmana, o ja posats, la setmana sencera a la illa del glamour.



Fins aviat