dijous, 4 de setembre del 2008

Resposta per a Sandra.

Hola Sandra, sento haver tardat tant en respondre el teu comentari. La veritat es que ultimament he estat bastant ocupat i no he pogut dedicar tot el temps que voldria al bloc.


A mi em passa exactament igual que tu. Hi ha gent que no conec ja que deuen ser de la part de barcelona, però crec que puc donar nom a la majoria dels que apareixen a la foto.
D'esquerra a dreta: Desconegut, Lito, Pruni, Eloi (Este noi és de Mora d'ebre i el vaig tornar a trobar l'altre dia per festes de Mora. Lo tio portave un siroco increible, però tot i això me va conèixer), Mani, Angel, Desconegut (crec que també es de Mora), Marc Revenga, Jo, Gachan (Que loco que estave este tio de Barcelona), Emma, Desconegut i Maria del mar.

Crec que tinc més fotos de Molinos, però la joia de la corona es un video reportatge que tinc de les colònies. Lo dia menos pensat el penjaré per a que passessim una mica de vergonya tornant al passat.

Espero haver-te pogut ajudar. Records i gràcies per visitar el bloc.

1 comentari:

Anònim ha dit...

aveam aquest video!!!...avisa! i merci per respondre, tot i que jo he tardat una mica més en fer-ho... vaig estar mirant els àlbums de fotos i no vaig trobar-ne cap..de mon germà sí però res de la nostra estada...gggrrr!!! això és un petit tresor, sobre tot per mi que tinc una memòria de peix!
cuida't!